Kamis, 19 November 2015

Meningkatkan Tahap testosteron semulajadi Menggalakkan Kualiti Hidup

Meningkatkan Tahap testosteron semulajadi Menggalakkan Kualiti Hidup

Kualiti hidup hidup bernilai oleh semua orang tanpa mengira jantina, umur, dan warna. Beberapa kali keperluan ini menjadi mewah disebabkan oleh ketidakupayaan sesetengah lelaki untuk melaksanakan maksima sebagai 'lelaki yang sebenar. Ia sentiasa menyedihkan dan sangat mengecewakan untuk orang-orang yang tidak boleh berbangga dengan satu ereksi penuh, pembangunan sperma yang tinggi dan nafsu seks yang tinggi. Masalah-masalah ini jika tidak segera dan sepatutnya dijaga boleh menyebabkan kebanyakan manusia hilang keyakinan dalam diri mereka, tdk beranak dan rumah rosak. Percayalah, 99.9% daripada masalah yang dinyatakan di atas adalah disebabkan oleh paras hormon rendah pada lelaki. Kepada anda yang mengalami masalah ini, dibawah adalah langkah-langkah mudah yang perlu anda ambil untuk memenangi semula keyakinan anda, isteri anda dan rumah anda, hanya dengan meningkatkan tahap testosteron anda.

Makan hanya diet yang sihat dan semula jadi, terutamanya yang kaya dengan lemak sihat seperti lemak monotaktepu dan lemak omega-3 kerana mereka mempunyai tahap testosteron terkaya. Untuk meningkatkan tahap testosteron anda lebih, anda perlu mengambil lemak yang lebih sihat daripada mentega kacang, tuna, avokado, buah zaitun, ikan, biji dan kacang. Adalah penting untuk anda memahami bahawa pengambilan lemak yang sihat adalah sangat penting dalam meningkatkan tahap testosteron. Makanan seperti oregano, limau gedang, produk soya, karbohidrat ditapis, gula lemak politaktepu dan lain-lain harus dielakkan kerana mereka mengurangkan tahap testosteron.

Senaman sengit akan membantu anda untuk meningkatkan jisim otot dan kepadatan tulang dan kemudian meningkatkan tahap anda testosteron. Ia telah mendapati bahawa berat kompaun latihan mengangkat melatih banyak kumpulan otot besar yang bertanggungjawab untuk meningkatkan tahap testosteron. Latihan latihan berat badan terbaik dilakukan pada usia muda kerana ia secara umumnya percaya bahawa meningkatkan tahap testosteron anda secara semula jadi yang berumur 20-an dan 30-an antara boleh membantu untuk mengekalkan tahap yang lebih tinggi testosteron di kemudian hari. Lemak badan yang berlebihan mengurangkan pengeluaran testosteron dan menggalakkan pengeluaran estrogen. Oleh itu, anda perlu untuk menghilangkan lemak badan tambahan melalui diet semula jadi dan latihan seperti squats dan menekan bangku.

Mempunyai rehat yang cukup dan tidur yang cukup untuk membolehkan otot anda untuk pulih dengan baik terutamanya selepas setiap latihan yang sengit. Ia adalah satu fakta yang telah terbukti bahawa senaman berlebihan tanpa rehat yang cukup boleh menyebabkan tahap anda beredar testosteron untuk terjun sebanyak 40% menyebabkan pengecutan otot, cepat marah, insomnia dan lain-lain Untuk mengelakkan, rehat dan tidur yang cukup adalah dicadangkan. Berikan diri anda sekurang-kurangnya 8 jam tidur pada waktu malam dan mengelakkan latihan intensif setiap hari.

Menggabungkan makanan tambahan semula jadi untuk mencapai keputusan yang lebih baik dan lebih cepat untuk meningkatkan tahap testosteron anda. Tambahan ini tidak menyembuhkan atau meningkatkan tahap testosteron anda secara tiruan sebaliknya mereka menggalakkan badan anda untuk menghasilkan mereka secara semula jadi. Sebahagian daripada makanan tambahan semula jadi yang terbukti berkesan dalam meningkatkan tahap testosteron adalah semangat Rx, Macuna pruriens, Tribulus Terrestris, Rhodiola Rosea, Horney Goat Weed dan Tongkat Ali Extract. Untuk mendapatkan hasil yang terbaik dengan penggunaan suplemen herba, pastikan anda kitaran mereka. Ini bermakna bahawa anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya 7 jenis suplemen ini, mengambil satu setiap hari selama tujuh hari dan kemudian mengulangi proses tersebut secara berterusan. Proses ini akan membantu sistem anda tidak bosan dengan menggunakan jenis salah satu daripada makanan tambahan. Penggunaan makanan tambahan semula jadi mempunyai sedikit atau tiada kesan sampingan berbanding dengan ubat-ubatan yang ditetapkan. Ubat-ubatan tidak hanya hidup anda dengan banyak kesan sampingan seperti keguguran rambut, Jerawat, pencerobohan ditetapkan tetapi ia juga membuat ia mustahil bagi anda untuk mengalami jangka panjang peningkatan testosteron.

Tahap testosteron yang rendah pada lelaki boleh membuat hidup berkualiti mustahil. Tetapi tahap testosteron meningkatkan secara semula jadi bukan sahaja akan membantu dalam mencapai kehidupan yang berkualiti tetapi ia juga akan membantu mereka berasa keyakinan diri mereka sendiri. Senaman sengit, diet sihat, rehat yang cukup dan tidur dan penggunaan makanan tambahan herba adalah beberapa tahap cara yang testosteron boleh meningkat secara semula jadi.

1 komentar: